Głośno się zrobiło o terminalach płatniczych bez kosztów przez rok w ramach programu Polska Bezgotówkowa, ale jednocześnie pojawiło się wielu klientów zaniepokojonych doniesieniami o niekorzystnych zapisach w umowach. Sęk w tym, że program jest jeden, a agentów rozliczeniowych kilkunastu. Ale po kolei.
Wiemy, że przez rok fundacja pokrywa koszty najmu terminala i prowizję do 100 tys. obrotu.
Wiemy, że do programu przystąpić mogą małe firmy, które nie oferowały płatności kartą przez ostatnie 12 m-cy.
Teoretycznie wydaje się, że jeden program, więc nie ma znaczenia, gdzie podpiszemy umowę. Jednak tak nie jest. Słyszymy od klientów, że ich znajomi nieopatrznie podpisali umowy, w których wyraźnie jest zapisana kwota 850 zł za jej zerwanie. Niektórym przedstawia się propozycję podpisania umowy na 4 lata. Są np. ukryte tzw. opłaty za transakcje od drugiego roku lub wyższe prowizje za karty biznesowe albo opłaty dodatkowe za komunikację GPRS. Trudno prześledzić wszystkich agentów i wszystkie rodzaje umów, by wybrać najkorzystniejszą, ale na pewno lepiej podpisać umowę w placówce stacjonarnej niż u przejezdnego przedstawiciela. Ci bowiem często bez skrupułów podsuwają klientom niekorzystne warianty umowy, bo wiedzą, że więcej nikt ich tu nie zobaczy. Placówka stacjonarna buduje swoje relacje z klientem na długo, dlatego w jej interesie jest, by klient otrzymał ofertę najbardziej dostosowaną do jego potrzeb i najkorzystniejszą. Osobiście kilka razy wymawialiśmy umowy kontrahentom, bo ich działania uznawaliśmy za nieetyczne bądź niekorzystne dla klienta. Niestety, to jak działa dana firma, ujawnia się dopiero podczas współpracy. Czasem cierpiał klient, czasem my. Ale firmie PayTel, z którą współpracujemy już kilka lat w zakresie terminali płatniczych, nie mamy nic do zarzucenia. Wręcz przeciwnie: szanuje nas jako partnera i szanuje naszych klientów. Umowy są przejrzyste, bez ukrytych kosztów i nie są aneksowane w trakcie trwania. Instalacja terminala i szkolenie z obsługi jest bezpłatne. Pieniądze nie są przetrzymywane i trafiają na konto klienta w ciągu dwóch dni roboczych, a dowolne raporty udostępniane są bezpłatnie. Obecnie w ramach programu Polska Bezgotówkowa chyba tylko z firmą PayTel możemy podpisać umowę 12 - miesięczną czyli tylko na 12 bezpłatnych miesięcy (oczywiście prowizję do 100 tys. obrotu pokrywa Polska Bezgotówkowa).
Zatem, jeśli chcesz podpisać umowę na terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa, polecamy PayTel jako agenta rozliczeniowego. I oczywiście miło nam będzie powitać w gronie naszych klientów ZAPRASZAMY! Wystarczy zadzwonić: 510228687 lub napisać: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
« poprzednia | następna » |
---|